2019

Kategoriat Hyvinvointi

Ilmaiset keinot kauneuteen

Kauppojen hyllyt pursuavat erilaisia purkkeja ja puteleita, joilla luvataan silottaa posket. Pelkästään katsomalla TV:tä tai kävelemällä lähi kauppaan näemme useita eri vaihtoehtoja ongelman ratkaisuun. Kaikki keinot eivät kuitenkaan ole maksullisia sillä ihomme nuorekkuuteen vaikuttaa moni asia. Kuten unen määrä, säännöllinen liikunta, monipuolinen ruokavalio, riittävä veden juonti ja erilaiset öljyt ja vitamiinit. Lisäksi pystymme vaikuttamaan ihomme

Lue artikkeli
Kategoriat Treeni

Vauhdikas 5 minuutin Hiit-treeni

Kyllä tällä treenillä tarkenee! Tämä treeni ei sananmukaisesti jätä ketään kylmäksi. Viisi minuuttia ja viisi tehokasta liikettä, joiden avulla saat koko kehon lämpimäksi. Aikaa ei tuhlaannu turhiin ja hiki nousee varmasti pintaan. Harjoitus toimii loistavan lämmittelynä ennen varsinaisia treenejä tai kokonaan omana harjoituksena lisäämällä vain kierrosmääriä. Kaikki treenin viisi liikettä kuormittavat useita lihasryhmiä ja siitä

Lue artikkeli
dream killers 2.
Kategoriat Hyvinvointi

Unelmissa kaikki on mahdollista

”Unelmissa kaikki on mahdollista ilman mitään rajoituksia.” Unelmoinnin avulla voimme tutkia maailman mahdollisuuksia turvallisessa ympäristössä. Sillä unelmissa kaikki on mahdollista ilman mitään rajoituksia. Siksi rakastamme myös elokuvia ja kirjoja, jotka herättävät unelmamme henkiin. Voimme niitä seuratessa elää hetken osana päätähuimaavia seikkailuita sekä kokea satumaista rakkautta, josta uskallamme vain salaa haaveilla. Jokainen meistä on varmasti kuullut sanonnan” The

Lue artikkeli
itsensä hyväksyminen
Kategoriat Hyvinvointi

Pienikin aktiivisuus on hyväksi

Arki on monille meistä hektistä ja stressaavaa, mutta asioita priorisoimalla liikunnalle löytyy kyllä aikaa. Päivittäinen ajan käyttömme on monen asian summa, johon vaikuttaa esim. meidän tavat, tottumukset, ympäristö kuin puolisomme. Meillä jokaisella täysi-ikäisellä on kuitenkin valta hallita omaa ajankäyttöämme ja päättää miten ja mihin sen käytämme. Positiivinen energia Positiivisella elämänasenteella saat huomaamatta lisää energiaa päivään. Positiivinen energia

Lue artikkeli
venyttele
Kategoriat Treeni

Pakaratreeni kotona tai pihalla

Pakaratreeni kotona tai pihalla Haluatko voimakkaan toimivan takapuolen. Lue ohjeet ja vinkit alapuolelta! 1. Etenevä askelkyykky Seiso noin hartioiden levyisessä asennossa ja astu eteenpäi yhden jalan kyykkyyn niin että takimmaisen jalan polvi koskettaa kevyesti maata ja etummaisen polvi pysyy jalkaterän suuntaisesti 90 asteen kulmassa. Astu eteenpäin pakaralla työntäen. Toista liike 5 X 24   2.

Lue artikkeli
hyvän-olon-lukujärjestys-else-lautala
Kategoriat Hyvinvointi

Hyvän olon lukujärjestys

Ajatuksilla on suuri merkitys hyvin vointiimme. Pienikin hyvä ajatus boostaa hyvin vointiamme ja tuo lisää energiaa arkeen. Kun meillä on hyvä olla olemme vahvoja ja pystymme paremmin auttamaan muita.  Hyvän olon lukujärjestyksen ideana on tuoda positiivisia eteenpäinvieviä ajatuksia arjen jokaiseen päivään. Hyvän olon lukujärjestys Maanantai Lataa sisäinen energia. Tarvitset sitä ollaksesi vahva oma itsesi! Anna

Lue artikkeli
Kategoriat Hyvinvointi

Vinkit viikonlopun viettoon

Kaipaatko ideoita viikonlopun viettoon. Tässä kahdeksan hauskaa tekemistä viikonlopun viettoon. Liian usein ajatellessamme ”hauskoja” asioita ajattelemme kalliita vaihtoehtoja, kuten loma matkoja tai konsertti-lippuja. Kaikki hauska ei kuitenkaan vaadi aina paljoa rahaa. Tässä muutama idea, jonka avulla voit vapautua tylsyydestä tyhjentämättä kuitenkaa lompakkoa kokonaan.   1. Tee mäkijuoksu treeni Juokse mäki viisi kertaa ylös niin nopeasti kuin

Lue artikkeli
Kategoriat Hyvinvointi

Miten välttää flunssa

Miten voit välttää syksyn sekä kevään flunssakierteen muutenkin kuin syömällä terveellisesti ja monipuolisesti sekä liikkumalla säännöllisesti. Keskitymme monesti pelkästään oireiden hoitoon, ennemmin kuin niiden ennalta ehkäisemiseen. Tehokkaampaa olisi estää sairauksia jo ennen kuin ne pääsevät iskemään. Tämä toki vaatii hieman laajemman kokonaisuuden hahmottamista ja ymmärrystä kehon tilasta. Millainen on sinun fyysinen ja henkinen terveytesi ja

Lue artikkeli