Koko kropan kesätreeni – Katso treenivideo!

kesätreeni

Kesätreeni koko kropalle, jonka voi tehdä missä tahansa ulkona – kunhan löytyy muutama metri tilaa ja portaat tai penkki. Tai vaikkapa puunkanto tai iso kivi. Mitään välineitä ei tarvi, koska tämä on kehonpainotreeni parhaimmillaan.

Lämmittele alkuun 5-10min kevyellä hölkällä, pyörittelemällä käsiä, tekemällä haarahyppyjä tai mitä vain keksit. Venyttele lyhyesti etureidet, pakarat, rintalihas, ojentajat ja takareidet.

kehonpainotreeni

Tee jokaista liikettä 10 toistoa, tee liikkeet putkeen ja tee 3-5 kierrosta oman kuntosi mukaan. Älä kiirehdi liikkeitä tehdessä, tee toistot rauhassa ja miettien mitä lihasryhmää kulloinkin harjoitat.

ojentajadippi

Voin kertoa, että jo yhtä kierrosta tehdessä tuli lämmin! 😉 Tän treenin meinaan ottaa omaankin treenirepertuaariin mukaan tän kesän osalta.

Tässä alla treenivideo, jossa kaikki liikkeet. Katso siis kaikki viisi liikettä ja suoritustekniikat tästä lyhyestä treenivideosta.

Hauskaa treeniä! 🙂