Toiminnallinen treeni – hauskempi treeni

Eilen käytiin Tuukan kanssa tekemässä vähän erilainen treeni meiän lähellä sijaitsevalla tekonurmella.
Documents22
Alkuun tehtiin erilaisia juoksuspurtteja ja esim. ylläolevaa mittarimatokävelyä, johon lisättiin aina ala-asennossa punnerrus.

Documents23Sitten tehtiin erilaisia hyppysarjoja ja loikkia. Ylläolevassa kyykystä hyppy niin ylös ja eteen kuin mahdollista. Hyvä sykkeenkohottaja ja ponnistusvoimaa parantava liike. 🙂

Tehtiin myös hindupunnerrusta, yläkropalle erittäin vaativa ja hyvä liike.

Tehtiin kottikärrykävelyitä ja erilaisia vatsarutistuksia, kiertoja ja punnerruksia.
DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO
Sitten tehtiin paljon erilaisia kuperkeikkayhdistelmiä.
Tässä videossa kuperkeikka ja sen jälkeen aina 360astetta hyppy ympäri, joka toinen kerta vasemman kautta ja joka toinen oikean.

Noi kuperkeikat oli ihan sika hauskoja! Mutta kyllä meinas päässä heittää! 😀 Haha!
Tässä vielä toinen kuperkeikkavideo, siinä mun yks versio, suorilta jaloilta kuperkeikkaan ja mun ja Tuukan ihan normikuperkeikkoja.. 🙂

Ja vielä loppuun tehtiin hyvä selkä-vatsasetti; selkärutistus päinmakuulla, kyljen kautta ympäri ja koko kroppa ruttuun ylhäällä vatsalihasten voimalla. Ja sitten uudestaan ympäri toisen kyljen kautta.
Documents24
Suosittelen oikeesti kokeilemaan välillä tällaista erilaista treeniä.
Tekee tosi hyvää niin mielelle kuin vartalollekin. Ei kaikki tarvi olla aina niin vakavaa! 😉 Sitä paitsi tällaisessa treenissä saa haastettua kroppaa eriliaisiin juttuihin. Yksin salilla tulee harvoin tehtyä kuperkeikkoja tai hypittyä intiaaniloikkia.

Tän treenin jälkeen pysty tosiaan hyvin sanomaan, että HYVÄ TREENI, PAREMPI MIELI! 😀
DCIM101GOPRO
Reipasta ja iloista viikonalkua kaikille!
Mä lähden nyt Tuukan, Inarin ja Juuson kanssa Vierumäelle!
Sain n.kuukausi sitten kutsun kokeilemaan FlowParkia ja sain ottaa kolme kaveria mukaan.
Nyt lähetään kattomaan miten me selvitään seikkailuradasta! 😉
Siitä lisää myöhemmin!

puspus <3
IMG_20140712_163212