Mää tahtoisin tietää, että miten oot noin ihana?

 

Kiitos paljon kysymyksistä!
Paras kysymys oli laitettava otsikoksi. 😀 Hahaha, kiitos Heidi-beibe!! 😉
No eipä sentään, kaikki kysymykset oli yhtä hyviä!

Tässäpä teille nyt sitten vastauksia:

1. Mitä käytät nesteenä smoothiessa?
En yleensä käytä mitään nestettä. Esim. mandariinista tai appelsiinista tulee jo itsessään hyvin nestettä. Ja jos lisään Bulgarian jugurtin sekaan, niin se ”notkeuttaa” smoothieta mukavasti. 🙂

2. Kun sullakin noita treenejä / ohjauksia voi tulla montakin päivään, niin miten käyt suihkussa? Tai siis, pesetkö aina naaman ja meikkaat uudelleen, entäs hiukset? Ihan sillä vaan, kun aina näytät niin freshiltä.
Riippuen vähän treenistä ja ohjauksesta. Jos on oikein hikihikitreeni, niin käyn nopeassa suihkussa välissä ja sitten taas jatketaan. Hiuksia en pese montaa kertaa päivässä. Yritän pyrkiä siihen, että ne pesen vain joka toinen päivä. Onneksi on olemassa kuivashamppoot! 😉
Ja varsinaisia meikkejä en käytä treeni/työpäivinä, kiitos ripsienpidennysten.
(tää suihkukysymys tuli muuten parilta eri lukijalta 😀 )

3. Mikä on seuraava ammatillinen haaveesi?
Varmaankin se, että yritys toimii jatkossakin yhtä hyvin ja ehkä laajentaa enemmän yritysliikunnan pariin.

IMG_20131025_083716Eikö oo hieno muki? Sain mieheltäni tuliaiseksi Lontoosta!

4. Minkä merkkisiä treenivaatteita muuten käytät (näyttävät niin ihanilta!) ?
Käytän eniten varmasti Lorna Janea, Nikeä, Better Bodiesia ja H&M:n treenikuteita.

5. Mua kiinnostaisi tietää, miten syöt päivän aikana ollaksesi noin hyvässä kunnossa?
Pyrin syömään n.5-6 kertaa päivässä. Syön aina hyvän aamiaisen (tummaa leipää, rahkaa hedelmiä ja vihanneksia), syön monesti banaanin välipalaksi ja sitten hyvän ison lounaan. Lounaan jälkeen tulee usein syötyä myös joku välipala esim. joku hedelmä. Sitten syön illalla kotona vielä päivän toisen kunnon aterian ja lisäksi vielä iltapalarahkat. 🙂 Teen tästä joskus postauksen.. 😉

IMG_20131024_121517Salaattia Factoryn salaattibaarista

6. Montako treenikertaa sulle tulee viikkoon?
Ehkä joku keskiarvo on n. 8 treeniä
Riippuu vähän viikosta miten ehtii. Mutta aina yritän käydä neljä kertaa salilla ja sen lisäksi tehdä erinäisiä aerobisia treenejä.

7. Haluaisin tietää sinun aerobisesta liikunnasta. Kuinka usein tulee sitä harrastettua ja mitä lajia?
Mun aerobiset lajit on varmaankin ohjaukset. 😀 Mä oon tosi huono harrastamaan aerobisia. Mutta ohjauksissa tulee tietysti sitäkin lajia. Spinningiä sun muita jumppia. Tanssi on tarkoitus ottaa taas mukaan kalenteriin, siitä saan hyvää aerobista.

8. Kuuntelet usein salilla musiikkia, missä pidät puhelinta (tai mistä laitteesta se musiikki tuleekaan) ?
Mulla on iPod aina mukana salilla. Valitettavasti oon huono pitämään mukana Spibelttiä tai muitakaan TODELLA käteviä juttuja mitä mulla kotoota löytyy puhelinta tai iPodia varten. Mä pidän sitä usein siis kertakaikkiaan urheilurintsikoissa. 😀

IMG_20131024_221340Eilen tuli juotua eka glogilasillinen ja maistettua pari piparia. 🙂

9. Minkä ikäinen olet ja haluatko lapsia?
Olen 33-vuotias ja nämä lapsiasiat rajaan nyt valitettavasti pois tästä blogista. 🙂

10. Paljonko nostat penkistä entä paljonko juokset cooperissa?
Mun mielestä nää oli niin huiput kysymykset! 😀
Mä treenaan salilla aika paljon kaikkea muuta kun maksimivoimaa ja siksi en kauheesti oo keskittynyt nostamaan penkissä painoja. 😉 Joten kun teen penkkiä, niin painoa on maksimissaan 35-40kg..
Cooperin oon juossut joskus yläasteella, en muista tulosta. 😀

11. Mikä on lempi vuodenaikasi?
Mä en oikeestaan osaa valita. Kaikissa on jotain ihanaa. Kesällä tietysti on ihanan lämmintä ja kaunista ja värejä paljon. Toisaalta syksylläkin värikirjo luonnossa on aivan super hieno ja mä tykkään jotenkin siitä kynttilämeiningistä syksyssä. Rakastan myös lunta ja kevät on taas sitten sellaista uudistumisen aikaa. Luonto herää ja ihmiset kaivautuu koloistaan.

12. Missä olet opiskellut? Mikä oli haaveammattisi lapsena?
Olen opiskellut Kisakallion Urheiluopistolla ja Personal Training Coaching Academyssä.
Lapsena halusin kampaajaksi! 😉

13. Lempiruokasi?
Mä oon tosi huono valitsee yhtä asiaa mistään.
Rahkaa rakastan ja kinkkusalaattia. Ja makaroonilaatikkoa. Ja lohta!

14. Mitä mieltä olet 2 kertaa päivässä salitreenistä lihaskasvun kannalta? Ja miten sitten pitäisi syödä aamulla, jos käy salilla heti herättyään?
Jos on oikeasti tavoitetta saada lihasmassaa paljon ja nopeasti voi eri lihasryhmiä treenata aamulla ja toista vaikkapa illalla. En kuitenkaan joka päivälle suosittelis kellekään kahta salitreeniä.
Aamulla ennen salia kannattaa syödä vähän hiilareita ja vähän proteiinia. Salitreenin jälkeen kunnon palautusjuoma esim. heraa ja maltoa tai jokin hedelmä. 🙂

15. Kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?
Perhe, ystävät ja minä itse! 😉

Uudet farkut!
Uudet farkut!

 

Kuka kurkkaa ovesta?
Kuka kurkkaa ovesta?

Nyt mä toivottelen kaikille ihanaa viikonloppua!! 🙂 Nauttikaa! <3