Kolmen treenin päivä + supersmoothie päälle ♡

Tänään mä oon löytänyt itestäni virtaa KOLMEEN treeniin! 😀
Mun mieheni on Englannissa lomamatkalla kundiporukalla ja mä oon kotona Geren kanssa.
Kun tiesin, että appiukkoni ystävällisesti auttoi tänään Geren hoidossa ja työpäivän jälkeen oli vielä virtaa, niin päätin pistää ranttaliks ja mennä tekeään vielä yhden treenin.
Vähänkö siistiä!

Päivä alkoi kuitenkin mun suunnittelemallani ekalla varsinaisella treenillä. Olin Inarin kanssa sopinut, että iltapäivällä mennään salille myös, mutta halusin aamulla käydä silti tekemässä jalkatreenin kun kerta Märskyssä taas asiakkaiden kanssa pyörin.
20131022_085910 20131022_085949Jesjes! Fiilarit ylhäällä lähdin aamulla kohti jalkarääkkiä.
20131022_093817_37855Alkuun juoksin 10min. Sitten kahvakuula niskan päälle ja liikkuvia askelkyykkyjä yhteensä 60kpl.

Tein kaikenlaisia kyykkyjä, potkuja ym. Ja voin kertoa että jalat oli niin pumpissa, että vielä iltapäivällä ollut asiakas (klo 17) sanoi, että ”sä oot varmaan tehny tänään jalkatreenin kun sun jalat on noin pumpissa”.. 😀 Kiitos ihana! 😉
Sieppaa-001 Sieppaa2-001Pohkeita tein myös, kahvakuula niskan päällä ja jalka kerrallaan päkiä portaalle ja ylös alas ylös alas..

Sitten ihan huippu hyvä liike! Keksin sen tänään. 😀 Tai siis varmaan joku on keksinyt aiemminkin, mutta mä keksin tän variaation tänään.
Ensin luistelukyykky taakse ristiin:
Sieppaa5-001Sieltä rauhallisesti ylöspäin, ilman että takajalka osuu lattiaan:
Sieppaa6-001Ja viimeiseksi jalan suoristus sivulle, hieman kallistaen ylävartaloa:
Sieppaa8-001LOISTAVA liike kehonhallinnalle ja etureiskoille ja pakaroille!!!
Tässä vielä edestä sama liike. Suosittelen kokeilemaan!!
Sieppaa3-001 20131022_094847_45379
Mä taisin tehdä myös jotkut hikoilun enkat ton treenin aikana. Myös mun sääret oli hiessä. 😀

Päivällä tulin kotiin tekemään vähän ”toimistotöitä” ja pitämään Gerelle seuraa ja lenkittämään.
IMG_20131021_122830Ennen töihin takaisin lähtemistäni Gere sai myös seuraa pihan muista koirista. 😉
By the way, joku kyseli jossain postauksessa että mistä mieheni oli ostanut mulle ton Eisbärin pipon, niin löytyy siis Kampin 4Runners-liikkeestä! 🙂
20131022_143914-001 20131022_144432
Sitten koitti päivän toka treeni ja terapiahetki rakkaan Inarin kanssa. ♡
20131022_154802 20131022_155825 20131022_161040_24472Tein TRX:llä erinäisiä soutuja sun muita, pallolla punnerruksia ja salilla vielä vähän hartiaa ja hauista.

Päivän vikan asiakkaan jälkeen energiaa tosiaan vielä riitti, joten päätin mennä Inarin vetämälle Teho-tunnille Hesarille. 30-minuuttinen Teho sisälsi kestävyyttä tällä kertaa ja liikkeinä oli burpee, maastaveto, kyykky, linkkarit ja etuheilautus.
Voin kertoo, että ton aamuisen jalkatreenin + tän Tehon sisältämien kyykkyjen ja mavejen jälkeen mulla on tällä hetkellä persaus niin kipee, että mitähän tulee huomisesta kävelemisestä… 😀
20131022_185015Ihan vähän puuskututti tunnin jälkeen. Kiitos vaan Inari-murulle extrapainostuksesta mun kohdalla. 😉 Haha! No sen kyllä arvasinkin saavani.

Nyt on kohta puoliin taas nukkumaanmenoaika. 😉
Iltapalaksi vielä nautin lasillisen supersmoothieta.
Mä tykkään aina laittaa aika paljon kaikkea sekaisin smoothieen, koska aika harvoin jaksan niitä loppujen lopuksi tehdä. Yleensä lättään vaan maitorahkapurkin lautaselle ja vähän banaania ja mandariinia päälle. Hyvällä tuurilla mustikoita ja ehkä kaakaonibsejä.
20131022_194918Tänään oli smoothien seassa tällaiset ainekset!
Mm. spirulinaa, kookosöljyä ja siitepölyä CocoVi:lta, jotta pysyy flunssapöpöt poissa. 🙂
20131022_195250 20131022_195537Ja voihan slurps ku oli taas hyvää!! ♡

Nyt mä meen viemään tuon koirulin vielä iltapissalle ja sitten painun pehkuihin.

Miten usein te teette tuplatreenipäiviä tai kuinka monta kertaa tulee maksimissaan treenattua päivässä? Onko jotain huippupäiviä? Vai onko siinä yhdessä treenissä ihan tarpeeksi kestämistä? 😉

Hei laittakaapa vähän kysymyksiä kehiin tähän postaukseen! Ajattelin, että voisin pitkästä aikaa tehdä sellaisen kysymys-vastaus-postauksen!! 😀 Joten:
Feel free to ask anything!!