Hehkutusta luvassa!

Hehkutusta luvassa koko postauksen pituudelta! 😀 Joten kannattaa varautua siihen.. 😉
KÀvin tÀnÀÀn InBody-mittauksessa nyt terveellisen tammikuun ollessa yhden pÀivÀn vajaa valmis.
Olin aamulla siis tekemÀssÀ ystÀvÀlleni Saralle InBody-mittausta, ajattelin siis jo viime viikolla kun tÀstÀ sovittiin, ettÀ teen itselleni samalla. Aamulla ihan jÀnnitti, onko mitÀÀn muutosta tapahtunut tammikuun aikana (plus kolmen joulukuun viikon aikana).. EdellisestÀ mittauksesta siis reilu 1,5 kuukautta. Tiesin, ettÀ paino on vÀhÀn tippunut, mutta pelkÀsin ettÀ se on lÀhtenyt lihaksesta eikÀ rasvasta..
 Kotona jĂ€nskĂ€ilyĂ€…
TĂ€ssĂ€ nyt sitten alla tuloksia tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€isestĂ€ mittauksesta. Nyt muuten ekaa kertaa paljastan teille mun kokonaispainoni! 😉 VieressĂ€ kuulakĂ€rkikynĂ€llĂ€ on vertailut siihen 1,5 kk sitten tehtyyn mittaukseen.
 TĂ€ssĂ€ ekassa kuvassa siis nĂ€kyy kokonaispaino, lihasmassa, rasvamassa, rasvaprosentti, ja painoindeksi. Rasvaprosentti oli vuosi sitten 33%, eli se on tippunut 10 prosenttiyksikköÀ vuodessa!!! Oon niin fiiliksissĂ€ni! Ja lihasmassa oli tullut nyt 0,5kg lisÀÀ ja rasvamassa lĂ€htenyt 2,5kg!! KYLLÄ! Olen Ă€lyttömĂ€n tyytyvĂ€inen!!
Ja tÀssÀ tokassa kuvassa mun mielestÀ ihanin asia on tuo painokontrolli!! Siis 400 GRAMMAA pitÀis enÀÀ tiputtaa painoa rasvamassasta, niin olisin ihannepainossani! TÀstÀ kuvasta nÀkee myös mun perusaineenvaihdunnan, eli 1524kcal/pvÀ. Perusaineenvaihduntahan kasvaa lihasmassan kasvun myötÀ.
NĂ€in kovasti hymyilytti tulosten jĂ€lkeen! 😉
Rakas muruseni Anna oli tyttĂ€rensĂ€ kanssa pyörimĂ€ssĂ€ siellĂ€ lĂ€histöllĂ€ ja tuli kĂ€ymÀÀn siinĂ€ ProFit Trainingin toimistolla ja vaihdettiin pikaiset kuulumiset. Huomenna lounaalle yhdessĂ€, sitten saa nauttia vĂ€hĂ€n pidempÀÀn taas yhteisestĂ€ ajasta. ♄
 ♄
 Kaunis Anna, jolla tulokset myös koko ajan aivan huimaavat!

Noin. Se siitĂ€ hehkutuksesta. 🙂 Mutta enpĂ€ voi muuta sanoa kun, ettĂ€ tĂ€mĂ€ treenityyli ja ravintopolitiikka takaa tuloksia minulle. Kaikille ei sovi samanlaiset tavat treeneissĂ€ tai ruokailussa, mutta mulle sopii nĂ€mĂ€. VĂ€hĂ€n on lipsumisia silloin tĂ€llöin ravinnon puolella, mutta kun treeniĂ€ on paljon ja 95% ravinnosta on terveellistĂ€ ja proteiinin + hiilarien oikeanlainen saanti treeneihin nĂ€hden on kunnossa, niin kyllĂ€ tuloksia syntyy! Aion siis jatkossakin vetÀÀ samalla tyylillĂ€! ;D
Iltapalaksi eilen: bulgaria-jugurttia, banaania, pinjansiemeniÀ, kauraleseitÀ ja puolikas protskupatukka.

InBody-mittauksen jÀlkeen mulla oli tiedossa tanssitreenit. HyppÀsin autoon ja kaarsin Töölön hallille. SiellÀ alkoi armoton tekniikkatreeni ja sellasta vÀÀntÀmistÀ oli taas keskivartalosta, ettÀ voi luoja! Ihanat treenit oli 1,5h ja nyt kotona lounasta ja sitten vielÀ illalla ohjaukset TöölössÀ: 2 x hydrobic ja 1 x spinning&core. 

USKOKAA UNELMIINNE JA TEHKÄÄ TÖITÄ NIIDEN ETEEN!! 
KAIKKI ON MAHDOLLISTA! ♄
LOISTAVAA TORSTAIN JATKOA KAIKILLE! PUS! 
♄