Jotain uutta.. ;)

Mun eilinen vatsatautiflunssakurkkukipunorovirus-tauti oli tänä aamuna häipynyt kuin tuhka tuuleen! JEE!! Mulla on aina ollut sellainen tyyli, että kun tunnistan itsessäni vähänkin sitä fiilistä että nyt tulen kipeäksi, niin peli poikki ja vitamiinia napaan ja se on ainakin tähän asti lähes aina toiminut! 🙂
Eilen aamupäivällä ei tuntunut vielä oikein mitään kipuilua, joten kävin tosiaan vetämässä seniorijumpat jne mistä jo eilen kirjoittelinkin. Kipufiilis tuli vasta iltapäivällä. Sitä ennen kuitenkin ehdin vetää yhdelle asiakkaalleni treenit ja käydä venyttelemässä KUNNOLLA (60min) ennen asiakasta.
Mulla on jo kauan ollu ”vähän löysät” yhdet Niken treenipökät, jotka ostin viime syksynä. En kuitenkaan raaski heittää niitä pois, mutta nyt eilen kävi niin ettei ne enää lainkaan pysyneet jalassa.. 😀 Silti itsepäisesti halusin ne laittaa jalkaan, ajattelin että ”mä vaan treenautan asiakasta ja venyttelen, ni ei se haittaa että ne on vähän löysät”.. No jopa mun asiakas nauro mulle kun meinas stringit ja pylly koko ajan vilkkua ja  jouduin kävelemään käsi housun kauluksella koko ajan, jottei ne tippuisi tyystin. 😀 Ehkä mun nyt sitten on aika luopua noista housuista. 🙁

Tänään aamulla tosiaan olo oli taas pirteä kuin peipposella (täh?) ja aamupala napaan, jonka jälkeen asiakkaalle treenejä vetämään. Aamupalaksi nautin bulgaria-jugurttia, johon viipaloin appelsiinia, mandariinia ja puolet proteiinipatukasta. Oi että oli hyvää! Lisäksi pieni pala ruisleipää, jonka päälle kinkkua, salaattia ja tomaattia. Plus kupillinen kahvia ja sitruunavettä.
Uudet Puman lenkkarit jalkaan ja menoksi…

Salilla asiakkaalleni vedin kunnon jalkatreenin. Josta tässä alla kohta yksi kuva. Ennen kuvaa kerron teille, että mulla on sellanen ”periaate”, että mun pitää pystyä tekemään samat liikkeet samalla teholla kun mitä mä vaadin mun asiakkailtani. No, tänään pistin asiakkalleeni rautaa jalkaprässiin levy toisensa jälkeen ja vieläkin sai lisätä. Loppujen lopuksi painoa oli 180kg ja toistoja meni kevyesti 6. Joten, mulla on toi sama edessä tällä viikolla jalkatreenissä. ;D (viimeksi tossa samaisessa prässissä itselläni maksimikilot oli 150kg)
Näin. Itselläni oli tänään salilla vuorossa selkä-hauis-hartia. Tänään oli taas sellainen onnistuneiden itselaukaisukuvien päivä! 😀 
 Ja kulmasoudussa toi liikekin vasta oli alkamassa kun kamera jo räpsähti, eli ei näytä oikealta liikesuoritukselta sen vuoksi..
Treenini tänään kokonaisuudessa:
YLÄTALJA pitkällä tangolla (40kg) 2 x 10
YLÄTALJA pikkukahvalla (35kg) 2 x 8
KULMASOUTU kahvakuulalla (12kg) 3 x 10/käsi
ALATALJA (40kg) 3 x 10
HAUIS – supersarja – VINOPENKILLÄ VASARAKÄÄNTÖ -> ISTUEN VUOROKÄÄNTÖ (7kg)
HAUIS kahvakuulalla (16kg!! -viimeksi vielä 12kg)
ARNOLD PRESS (7kg-8kg-9kg) toistot 12-10-8
PYSTYSOUTU kahvakuulalla (16kg, sama juttu kun hauiksessa)
HOOVER 2min
PALLOVATSAT 100 toistoa
 Hauis -kahvakuulalla (ukko takana on myös hyvä 😉 )
 Hoover
Pallovatsoista pikku pätkä videolla..  Liike on pieni, mutta perkuleen tehokas.
Treenin jälkeen kaistapäisiä ilmeitä vessassa ja pukuhuoneessa.. ;D Huomaatteko jotain uutta?!