Pakarat piukeeks, saatana!

Oi että. Mä olin tänään taas 1,5h salilla! Olipa aivan mahtava treeni taas. Vuorossa oli tuo alakerta. 😉 Eli jalat ja pakarat. Keskityin pikkasen enemmän tänään vielä pakaraosastoon.
Ennen salille menoa kävin Stadiumista ostamassa itselleni joululahjan. 😀 Firman piikkiin.. Täytyyhän sitä joululahja työnantajalta saada. Hehe. 😉

Siniset trikoot 9,90€, oranssi toppi 9,90€ ja urheilurintsikat 9,90€. Noi rindet ei ollu kyllä mitkään parhaimmat, mutta kyllä ne menettelee.
Salilla aloitin treenin taas (nyt ihan tavaksi tulleella aloituksella) hoovereilla. Ja 10kg:n levypaino taas selän päälle. Oijoi, kyllä teki kutaa. Sitten pallo jalkojen alle ja pakaroita pumppaamaan. Ensin molemmat jalat pallon päällä, lantiota ylös alas pakarat tiukkana ja sitten yksi jalka pallon päällä ja toinen suorana (tuntuu muuten ihan hiton hyvin takareidessä) ja lantiota ylös alas.
Näitä tein pari sarjaa tuossa ja toistin nämä vielä ihan lopputreenistä niin, että otin 10kg:n levypainon vielä tuohon alavatsan päälle lisähaasteeksi. Kyllä poltteli voin kertoo.
Sitten siirryin salille jalkaprässin kimppuun. Siinä tein ensin kolme sarjaa leveällä haaralla, jalkaterät hiukan ulospäin ja kantapäillä suurin ponnistusvoima. (painot: 80kg, 90kg ja 100kg) Sen jälkeen kolme sarjaa samaisessa laitteessa, mutta jalat yhdessä. Samat painot kolmessa sarjassa kuin tuossa aiemmassakin. Sitten vielä jatkoin kyseisessä laitteessa yhden jalan jalkaprässit ja siinä painot meni 60kg, 70kg, 80kg.
Ja en oo muuten ikinä saanut sykettä niin ylös salilla. 178 oli maksimisyke jalkaprässissä tänään!! 😀
Jalkaprässin jälkeen siirryin tekemään etureidet laitteessa ja sen jälkeen takareidet laitteessa. Näiden jälkeen ”takapotku” taljassa. Pakaraliike siis, nilkkaremmi kiinni taljan alaosaan ja taljasta tukeva ote. Ja sitten vaan potkitaan jalkaa suoraan ylös päin. Itsestäni ei kuvaa nyt sitä liikettä tehdessä valitettavasti ole. 😉 Mutta yhdestä ohjelmasta jota käytän kuntosaliohjelmien teossa otin pari kuvaa.
Tässä kuvassa kädet on lantiolla, mutta itse pidän taljasta kiinni.
Ensin tätä liikettä kolme sarjaa per jalka. Ihan noin eteen en jalkaa palauta, mutta varmasti moni tästä kuvasta liikkeen tunnistaa. Sitten vielä kaksi sarjaa ”sivupotkuilla”.
Näiden jälkeen tosiaan vielä toiseen otteeseen pari sarjaa pallolla ja levypainon lisäpotkulla lantion nostoja. Sitten alkoikin riittämään. Mutta vielä muutamat liikkuvat askelkyykyt uimahallin katsomossa, parit vatsalihasliikkeet ja pari hooveria päälle. Nälkä kasvaa syödessä.. 😉
Ja sitten jos joku sanoo, että salilla ei kalorit kulu, niin voi katsoa tätä:
1h23min ja yhteensä 658kcal! Ei perkele! Jos menee salille heiluttelemaan painoja ja ”lukemaan naisten lehtiä”, niin joo, ei varmaan pala kalorit. Mutta kyllä kunnon treenissä saa ihan sitäkin puolta.
Bärse (mun ilme ;D )
Tällaisten treenien jälkeen luen ilolla tällaista palautetta teiltä ihanilta lukijoiltani:

Se että joku teistä pitää kroppaani toivekroppana tai kadehdittavan hyvässä kunnossa olevana, niin voi kuulkaa. Se on todella suuri kunnia! Kiitos siis tällaisista sanoista!! (noita kommentteja klikkaamalla saa niistä isommat ja selkeämmin luettavat)
Nyt on maha täynnä pastaa ja vähän juustoja ja vähän suklaatakin ja kokistölkillinen! 😀 Koska nyt alkoi virallisesti mun joululoma! Nyt en mieti muutamaan päivään syömisiäni lainkaan!! Huomenna lepuuttelen 550km ajomatkan vuoksi, mutta sunnuntaina haluaisin joko hiihtämään tai lumikenkäilemään ainakin. Eli siis, huomenna aamusta suuntaan mieheni ja veljeni kanssa kohti Pohjois-Karjalaa appivanhempien mökille joulun viettoon. 🙂 Sunnuntaina teille vielä vähän kirjottelen ja sitten vasta joulutoivotukset. 😉
Loppuun vielä tämän päivän ruokakuvat. Ensin se ”virallinen”, jolla oisin voinut teitä huijata.. ;D Mutta haluan olla rehellinen ja otinkin toisen kuvan koko annoksesta.

Nyt toivottelen kivaa perjantai-iltaa teille hanipööt! 😉 Ja menen itse pakkaamaan tonttulakin ja muut tärkeät jutut kassiin mukaan. puspus