Toivepostaus: Kahvakuulailua!

Sain tuossa kesälomani aikana yhdeltä teistä lukijoistani toiveaiheen postaukselle; kahvakuulailu. Nyt vasta ehdin toiveeseen vastata. 🙂 Tässäpä siis nyt postaus kahvakuulailusta. 
Kerron teille tyypillisimmän kahvakuulatreenini sisällön. Kaikista liikkeistä mulla ei oo kuvia, enkä nyt valitettavasti ehdi niitä räpsiä, joten osa kuvista on haettu Googlesta.
1. Kahvakuulakyykky 3 x 20
2. Sivukyykky 3x 15/jalka
Sivukyykkykuva alla, kahvakuulaa pidän samanlaisella otteella tässä sivukyykyssä kuin normikyykyssäkin.
Kuva: Google
3. Pystysoutu 3 x 15

4. Kulmasoutu 3 x 15/käsi

5. Etuheilautus 3 x 20

6. Ojentaja 3 x 15
7. Hauis 3 x 12/ käsi
8. Yhden käden ”rintapunnerrus” 3 x 12 / käsi
9. Pyöritys 10 x / suunta
(pyöritä kuulaa vartalosi ympäri, vaihda kättä edessä ja takana)
10. Istumaannousu 3 x 10 / puoli
Pidä käsi suorana, jossa kahvakuula on. Nouse istumaan käyttäen vatsalihaksia. Käytä toista kättä apuna vaan vähän.
Monesti tähän teen sitten vielä jotain keskivartaloliikkeitä lisäksi. Nyt tässä tuli vähän niin kun koko vartalon kahvakuulatreeni teille esimerkkinä. 🙂
Jos joku teistä pääkaupunkiseudulla asuvista haluaa joskus tulla, niin taas 3.9. alkaen mä pidän maanantaisin kahvakuulatunteja Unisportilla. Että ei muuta kun aikoja vaan sinne sitten varailemaan. 😉
Voin toki pitää myös yksityisiä kahvakuulatunteja! 🙂 
Toivepostaus oli tässä, kirjoittelen illemmalla muita juttuja ja vastailen Bobby Jeanin  mulle antamaan haasteeseen. Moi!