Tämän kuun Fitin treeniväline on tavallista pehmeämpi.

5 syytä lukea helmikuun Fit – tarjolla muun muassa treeni-iloa, täsmäsalaattiopas ja apuja urheiluliiviostoksille

Fitin päätoimittaja Taina Risto valitsi helmikuun Fitin parhaat jutut.

Mainos alkaa
Mainos päättyy

1. Viuhuta villasukkia s. 12

Ihana kansimallimme Pihla Koivuniemi ei epäröi heittäytyä kuvaan ilman vaatteita. Kuvasimme Pihlan kanssa myös villasukkatreenin. Pehmeästä nimestään huolimatta treeni saa lihakset tärisemään.

2. Löytyykö treeni-ilo s. 14

Kun aktiiviliikkuja saa vamman, paluu entiseen tahtiin ei välttämättä olekaan helppoa. Toimituspäällikkö Päivi Ekola joutui palkkaamaan personal trainerin, ennen kuin löysi treeni-ilon takaisin. Lue, mikä muutos tapahtui kahdeksassa viikossa!

3. Kohoa korppiin s. 38

Pääsetkö sinä joogassa korppiin? Se ei ole vaikeaa, kun seuraa Fitin joogakoulun ja joogaopettaja Jenni Räikkösen ohjeita.

4. Salaatin päivitys s. 52

Teimme täsmäsalaattioppaan sinulle, joka kaipaat vinkkejä ja vaihtelua salaattiaterioihin. Liikkujalle salaatti riittää mainiosti, kunhan pidät muutaman perusfaktan mielessä.

5. Ne oikeat s. 62

Oikein valitut urheiluliivit tukevat rintoja, kestävät pesua ja ovat helposti säädettävissä. Tämän ja paljon muuta tärkeää selvitimme asiantuntijamme Shock Absorberin Piritta Saukkosen kanssa.

Kuvat Fotolia, Hanna Linnakko, Veera Näsänen, Isma Valkama