Lokakuu 2019

Kokokropan treeni
Kategoriat Liikunta Treenivideo

Kokokropan treeni

Tämä kokokropan treeni aktivoi kehosi lihakset ja parantaa liikkuvuutta sekä tasapainoa. Löydä treenin avulla pakaralihaksesi, reiden etu-, ja takaosat, syvät-, ja pinnalliset vatsalihakset sekä selkälihaksesi ja olkapäät. Rintalihakset ja ojentajatkin ovat mukana. Eli tiivistettynä; nyt on aika aktivoida koko keho ja pistää sen lihakset töihin. Treeni avaa ihanasti kroppaa ja sisältää myös kehonhallintaa parantavia liikkeitä,

Lue artikkeli
Näin ehkäiset flunssaa
Kategoriat Hyvinvointi

Näin ehkäiset flunssaa

Nyt on taas se aika vuodesta, kun flunssapöpöt liikkuvat ja vaihtavat omistajaa. Vastustuskyky joutuu koville ja siksi ajattelinkin kerätä yhteen parhaimmat vinkit flunssan ehkäisyyn, joista varmasti minun lisäkseni myös te olette kiinnostuneita. Tämä artikkeli sisältää vinkkejä aiheeseen: näin ehkäiset flunssaa tai lyhennät sen kestoa. Perusterve aikuinen sairastaa keskimäärin 2-4 flunssaa vuodessa ja pikkulasten vanhemmilla määrä

Lue artikkeli
Pakaratreeni kotona
Kategoriat Liikunta Treenivideo

Pakaratreeni kotona

Kaipaatko treeni-inspiraatiota ja kenties ideoita siihen miten voisit treenata kotona pakaroitasi tehokkaasti? Pakaratreeni on yksi suosituimmista treeneistä myös meidän blogissamme ja päätimme kehitellä nyt uuden, täyspitkän pakaratreenin teidän käyttöönne. Tämä tehokas pakaratreeni kotona tuo varmasti ideoita treeniisi ja toimii loistavana harjoituksena kehon suurille lihaksille ja et tarvitse treeniin kuin hieman tilaa, oman kehosi sekä jakkaran,

Lue artikkeli