Kotitreeni ojentajille

Kotitreeni ojentajille

Kesä lähestyy, niin myös toppikelit! Ihan vaan siksi päätimme jakaa teille yhden suosituimmista treeneistämme, nimittäin ojentajia kurittavan treenin! Tämä yksinkertainen, mutta kokonaisvaltaisen tehokas kotitreeni ojentajille osuu ja uppoaa alleille neljän erilaisen liikkeen voimin. Lisäksi suurimmassa osassa liikkeistä myös keskivartalo pääsee töihin!

Kotitreeni ojentajille

Tee töitä 30-45 sek/ tauko 30-15 sek ja pidä parin minuutin tauko kierrosten jälkeen. Tee 3 kierrosta.

  1. Kapea etunojapunnerrus (katso videolta eri variaatiot liikkeestä)
  2. Askellukset lankusta etunojaan
  3. Käsikävelyt jalat korokkeella
  4. Dippi (katso videolta eri variaatiot)

Katso alta liikkeet ja eri variaatiot aloittelijalle ja haastetta kaipaavalle.

Haluatko lisää treenivinkkejä? Löydät niitä TÄÄLTÄ!

Jos havittelet kiinteämpää kesäkuntoa, voi meidän Kiinteäksi kotona -verkkovalmennus olla sun juttu! Kannattaa tsekata se TÄÄLTÄ!

 

 

Seuraa meitä myös: 

Facebookissa / Instagramissa