Kotitreeni pakaroille

Kotitreeni pakaroille

Tänään on tiedossa kotitreeni pakaroille, joka on nimensä mukaan omistettu kokonaan pakaroille ja monipuolisille liikkeille, jotka voit toteuttaa kotona. Voit tehdä liikkeet oman treenisi päälle tai voit tehdä ne omana treeninään aktivoimaan kivasti pakaroita! Huomaa, miten kivasti kantapäiden irrotus sumokyykyssä aktivoi pakaroita ja parantaa tasapainoa! 

Aloita lämmittelemällä huolellisesti esimerkiksi hölkäten ja avaamalla lonkankoukistajia, takareisiä ja myös pakaroita. 

 

Kotitreeni pakaroille

Tee liikkeet putkeen ja pidä 1-2 minuutin tauko ennen seuraavaa kierrosta. Tee yhteensä 3-4 kierrosta. 

20 x kyykky sivupotkulla

10 x sumokyykky + 10 x sumokyykky staattinen pito kantapään irrotuksella

10 x askelkyykky + 10 x pumppaukset alhaalta puoliväliin + 20 sekuntia vaakapito / puoli

10 x yhden jalan lantionnosto + 10 x pakarapumppaus jalka koukussa päinmakuulla / jalka

 

Alla videot, josta näet liikesuoritukset

20 x kyykky sivupotkulla

10 x sumokyykky + 10 x sumokyykky staattinen pito kantapään irrotuksella

10 x askelkyykky + 10 x pumppaukset alhaalta puoliväliin + 20 sekuntia vaakapito / puoli

10 x yhden jalan lantionnosto + 10 x pakarapumppaus jalka koukussa päinmakuulla / jalka

Polttelevia treenihetkiä! 🙂

 

Pst! Haluatko lisää tehokkaita treenejä, energiaa ja kiinteytymistä? Kannattaa tsekata meidän verkkovalmennus Kiinteäksi kotona TÄÄLTÄ!

 

Sinua saattaa kiinnostaa myös: 

Tehokas kotitreeni – yhdistelmäliikkeet

Viikon treeni: vähän erilainen vatsatreeni

Viikon treeni: Kehoa herättelevä jooga